ЗБІЛЬШЕННЯ МІЖСЕРВІСНОГО ІНТЕРВАЛУ АВТОМОБІЛІВ BMW ТА MINI
Компанія АВТ Бавария-Дніпропетровськ, офіційний дилер автомобілів BMW та MINI в м.Дніпрі, на запити власників збільшує міжсервісний інтервал, що стане важливою додатковою перевагою для майбутніх покупців.
Відтак, автомобілі BMW та MINI (за виключенням моделей BMW i3), що передаються клієнтам з 17 вересня 2019 року, матимуть збільшений номінальний інтервал міжсервісного обслуговування у 18 календарних місяців або 15 000 км, залежно від того, що настане раніше.
Завдяки системі технічного обслуговування CBS (Condition Based Service), яка встановлена на всіх автомобілях, визначається час наступного обслуговування і коригується встановлений номінальний інтервал, повідомляючи власника про необхідність виконання певних робіт через попередження на панелі приладів. При цьому, реальний інтервал обслуговування може змінюватися як у бік збільшення, так і зменшення. Ця система активується з моменту завершення виробництва транспортного засобу та діє протягом всього часу його експлуатації.
Слід звернути увагу, що саме система CBS є єдиним індикатором, який визначає об’єм і строк проведення наступного ТО, тому власники автомобіля, плануючи час звернення в офіційний сервісний центр для проходження технічного обслуговування, повинні керуватися саме показниками CBS.
Дія CBS полягає у тому, що спеціальні датчики і алгоритми враховують найрізноманітніші умови експлуатації автомобіля, постійно слідкують за його станом, враховуючи багато факторів. Насамперед, це фактичне споживання палива, що, в свою чергу, залежить від стилю керування, умов дорожнього покриття, стану паливно-мастильних матеріалів та комплектуючих конкретного автомобіля (наприклад, якість пального, стан моторної оливи або тиск шин), погодних умов, тривалості роботи двигуна в режимі холостого ходу із задіянням або без системи кондиціонування, кількості холодних запусків двигуна, наявності або відсутності режиму коротких міських поїздок тощо.
Регулярне технічне обслуговування позитивно впливає на стан функціональних систем автомобіля, оскільки дає змогу виявити можливі несправності ще на ранніх етапах, без необхідності виконання більш «важчих» і дорожчих ремонтів у подальшому, а також:
- сприяє своєчасній перевірці та виконанню можливих технічних кампаній на безоплатній для власника основі, що можуть періодично впроваджуватись заводом-виробником для покращення безпеки та роботи функціональних систем автомобіля.
- унеможливлює підстави для дострокового припинення гарантійних зобов’язання заводу-виробника та дилера BMW/MINI відповідно до законодавства*
- збільшує можливості дилера у застосуванні механізму «доброї волі» вже поза межами строку гарантійних зобов’язань, в тому числі для усунення несправності з повним або частковим відшкодуванням для власника
- дозволяє застосувати алгоритм того пакету подовженої гарантії (Repair Inclusive), що буде оптимальним для власника.
Отримуючи точні дані від систем автомобіля та точно розуміючи усі особливості функціонування транспортного засобу, власник BMW або MINI має можливість продовжити базову дворічну гарантію протягом її дії. Скориставшись програмою «Repair Inclusive», базова гарантія подовжується до 3-х, 4-х або 5-ти років із обмеженням пробігу 200 000 км згідно показника одометру**. Для цього необхідно звернутися до офіційного дилера BMW або MINI не пізніше, ніж за 10 робочих днів до дати закінчення базової гарантії на автомобіль та обрати бажаний пакет послуг. Детальніше можна дізнатись за посиланням.
Таким чином, BMW Group вже на етапі проектування нових автомобілів впроваджує сервісні послуги та концепції, що спрямовані на забезпечення вищої якості обслуговування автомобілів.
* Перевищення інтервалу пробігу або інтервалу часу між технічним обслуговуванням є підставою для дострокового припинення гарантійних зобов’язань заводу-виробника та відповідного дилера BMW/MINI.
** В залежності від того, яка подія настане раніше. Продовження строку гарантії (активація одного з доступних пакетів продовженої гарантії Repair Inclusive) можливе виключно за умови
(А) своєчасного проходження всіх ТО в повному обсязі протягом всієї історії сервісного обслуговування транспортного засобу без перепробігів,
(Б) звернення до офіційного сервісного центру БМВ в Україні не пізніше, ніж за 10 (десять) днів до завершення строку базової гарантії та
(С) підтвердження можливості активації пакету безпосередньо Дилерським центром.