ТРАДИЦІЙНО ЗРОЗУМІЛИЙ, АУТЕНТИЧНИЙ, ЗРОЗУМІЛИЙ: НОВИЙ ЛОГОТИП MINI.

Емблема, яка використовується сьогодні в оформленні автомобілів MINI, об'єднала в собі класичні риси і орієнтацію на майбутнє. Ця інтерпретація логотипу має важливу особливість. На автомобілях станом на березень 2018 логотип буде розміщуватися на чотирьох місцях. На рульовому колесі, на пульті дистанційного керування, на капоті спереду і на багажнику ззаду.

Основою ідентичності бренду і його оновленого логотипу є розуміння цінностей, традиційних для MINI і об'єднання з неймовірним духом майбутнього розвитку і неймовірних перспектив. Філософія, яку сповідує відомий британський бренд, вдалося візуалізувати в зовнішньому вигляді і головним елементом є, безумовно, оновлений логотип. Осучаснена версія всесвітньо відомого логотипу, злегка зменшена в розмірах і основна увага залучають ключові елементи, розміщені на лого. Даний логотип буде розміщуватися на всіх автомобілях, які будуть випущені починаючи з березня 2018 року.

Оновлений логотип MINI в своїй основі спирається на стиль тривимірного зображення. У цьому виді він існував з 2001 року, коли стався перезапуск бренду. Таке тривимірне зображення застосовують до такої відомої форми вираження візуальних особливостей, як «плоский дизайн». Саме він розміщується на всіх важливих графічних елементах. Гарантією максимальної впізнаваності логотипу є збереження традиційного колеса з крилами і фірмового знака, який надрукований в центрі великими літерами. Дизайнери, які розробляли оновлений варіант, навмисне пішли від використання відтінків і сірих тонів. Це дозволило отримати контрастний чорно-білий ефект. Саме така колірна гамма в повній мірі передає справжність і ясність оновленої ідентичності бренду. Нова емблема отримала двомірний характер, який дозволяє застосовувати логотип більш універсально. Оновлений логотип буде розташовуватися на всіх моделях MINI і буде розміщуватися на капоті спереду, на кермовому колесі, на пульті дистанційного керування і на багажнику ззаду.

Редизайн логотипу відкрив нову главу різноманітної і різної історії логотипу бренду. Оновлений варіант, вкрай схожий на табличку, яка використовувалася для класичного варіанту MINI в 90-х роках. У ті роки, найменування бренду виділялося великими буквами, які розміщувалися в середині кола зі стилізованими крилами.

Таке комбінування ключових елементів, як колесо і крила ведуть свою історію з першої появи класичного MINI. У той момент, коли компанія British Motor Corporation (BMC) вивела на ринок автомобіль Morris Mini-Minor разом з технічно ідентичною моделлю, як Austin Seven в 1959 році. Перший варіант носив логотип марки Morris, на якому був зображений бик червоного кольору з трьома синіми хвилями. Ці хвилі є логотипом міста Оксфорд. Цим символом були зображені всередині кола, навколо якого були розміщені стилізовані крила. При цьому на моделі, яка має схожість з Morris і випущеної в 1962 році з назвою Austin Mini, був розташований самостійний шестикутний логотип, який розміщувався над радіаторними гратами. Він демонстрував напис і емблему бренду. Варто відзначити, що в цей же час з'явилися два додаткових індивідуальних варіанти революційної мініатюрної машини компанії ВМС - «Wolseley і Riley. Wolseley Hornet і Riley Elf. Ці моделі мали більш цікавий дизайн, який базувався не тільки на модифікованому кузові і ексклюзивних фітингах, а й отримали помітні нові логотипи.

У 1969 році закінчилася різноманітність моделей класичного варіанту MINI. Саме з тих пір він випускається на заводі в Лонгбріджі в Великобританії. Саме в цей час автомобіль отримав своє прославлене ім'я - MINI. Цей ключовий момент в історії MINI був ознаменований тим, що для автомобіля був підготовлений новий логотип. Мета створення логотипу полягала в тому, щоб передати класичну емблему, якому було надано оригінальний дизайн. При цьому новий логотип не повинен був мати нічого спільного з усіма попередніми варіантами. Так званий «Міні-щит» використовувався протягом тривалого періоду часу. Але, при цьому логотип періодично піддавався адаптації. Безліч спеціально розроблених автомобілів отримували індивідуальні логотипи, але в цілому загальний зовнішній вигляд завжди залишався приблизно однаковий і ґрунтувався на універсальній формі.

Нова модель, яка була випущена в 1990 році, суворі принципи логотипу були порушені. У розробників з'явилася можливість повернутися до класичного  уявлення логотипу і більш ретельно зайнятися розробкою спортивних якостей і переваг MINI. Оновлена ​​емблема, представлена ​​у вигляді колеса з крилами, була схожа на логотип Morris Mini-Minor, але бик і хвилі були прибрані, а на їх місце був додан напис MINI COOPER червоного кольору і зелений лавровий вінок на білому тлі. У 1996 році даний логотип застосовувався до багатьох моделей. Модифікований фон з написом MINI - легко виділяється на зеленому тлі.

Кілька років тому, коли стався перезапуск нового бренду, що належить BMW Group, було прийнято рішення про внесення змін не тільки в характеристики самої машини, але і в логотип. Вже давно використовується логотип, що застосовувався в класичних MINI, був узятий за основу і послідовно модернізований. На прем'єрі, яка відбулася 2000 року публіці був представлений оновлений тривимірний дизайн логотипу і сучасний автомобіль. На логотипі колір напису був на білим, а фон чорного кольору. Протягом 15 років залишалися без зміни хромоване колесо і крила. Саме вони стали символом дивовижних якостей водіння, одержуваного задоволення від їзди, індивідуального стилю, а також високої якості самого автомобіля, які були реалізовані в машині 21-і століття. Оновлений логотип MINI відображає відданість бренду традиціям, які були закладені в самому початку історії авто, яка налічує понад 60 років.