РАЛІ ДАКАР - 2018: КОМАНДА X-RAID ПРЕДСТАВЛЯЄ ДЛЯ УЧАСТІ У ГОНЦІ АВТОМОБІЛІ MINI JOHN COOPER WORKS RALLY ТА MINI JOHN COOPER WORKS BUGGY.

Незважаючи на постійні успіхи в ралі Дакар (чотири перемоги поспіль в 2012-2015 роках і місця в десятці у 2017 році), команди MINI і X-raid готові продовжити виступи на ще більш сучасних і потужних автомобілях.

21 вересня в 17-00 почалася онлайн трансляція з Парижа за центральноєвропейським часом. Переглянути трансляцію можна тут www.instagram.com/mini.news.

У цьому змаганні вперше будуть використані автомобілі, в яких застосовані два приводи з абсолютно різною конструкцією. MINI John Cooper Works Rally повнопривідна модель і MINI John Cooper Works Buggy, що має задній привід. 40-й чемпіонат одного з найпрестижніших ралі стартує 6 січня 2018 року в Перу.

До підготовки до старту заключного етапу ралі Дакар 2018 команда британського бренду MINI і німецької компанії X-raid підійшли з презентацією оновлених моделей своїх автомобілів. Вперше автомобілі цих компаній будуть використовувати два різних типи приводу і зіткнуться з викликами, які пред'являють до автомобілів траси ралі Дакар, котрі є найдовшими в світі. Перший варіант являє собою вдосконалену версію повнопривідної моделі MINI John Cooper Works Rally. Ця модель дебютувала на ралі Дакар в 2017 році і посіла 6-ту позицію. При цьому другий автомобіль MINI John Cooper Works Buggy буде представлений публіці в столиці Перу Лімі 6 січня 2018 року і володіє заднім приводом.

Оновлені моделі будуть ще більш рішуче боротися за нагороди, прагнучи не втратити завойовані чотири поспіль перемоги в період з 2012 по 2015 роки. «Володіючи цими двома автомобілями, ми маємо найпотужніше сімейство MINI, яке коли-небудь брали участь в ралі Дакар», - сказав Себастьян Макенсен, старший віце-президент MINI, на презентації в Парижі.

Саме специфіка правил, що діють в ралі і привела до того, що був створений другий автомобіль. Специфічність правил полягає в тому, що автомобілі мають задній привід отримують деякі переваги. Один з керівників команди розробників X-raid Свен Квандт схвалив створення MINI John Cooper Works Buggy ще в лютому 2017 року. «Це був найбільший проект в історії нашої компанії, і ми дуже ретельно працювали над ним», - сказав він на презентації оновленої моделі.

MINI John Cooper Works Buggy оснащується дизельним двигуном потужністю від 250 кВт (340 к.с.) об'ємом 3 літри з 6 циліндрами. При цьому максимальний крутний момент становить 800 Нм. Також в конструкцію автомобіля додали оновлену трансмісію і ходову і абсолютно інноваційний двигун з технологією турбонаддува. Дана технологія була розроблена на основі двигуна BMW TwinPower Turbo. Варто відзначити, що MINI John Cooper Works Rally використовує точно такий же двигун. Для забезпечення максимального захисту водія і пасажира в складних, екстремальних умовах фахівцями була розроблена спеціальна трубчаста рама зі сталі. Також для цього автомобіля був розроблений корпус, який складається з вуглепластика (CFRP - пластик, армований вуглецевим волокном) і кевлара, який розтягнутий над рамою. Зовнішня конструкція авто має високу ступінь схожості з баггі, при цьому вона оптимізована з точки зору аеродинаміки і розроблялася в тісній співпраці з MINI Design.

Протягом досить тривалого часу конструкція автомобіля MINI John Cooper Works Buggy піддавалася інтенсивному тестуванню. В ході цих тестів автомобіль перевірявся на всіляких типах ралі. Так, наприклад, автомобіль взяв участь в ралі, які проводилися в Угорщині і Марокко. «За цей час Baggy жодного разу не доводилося зупинятися через технічні поломок, що дійсно чудово», - повідомив менеджер команди Свен Квандт. «Відчуваючи всю цю ейфорію, ми, безумовно, не повинні забувати про MINI John Cooper Works Rally, - додає Квандт. «Є дороги і типи рельєфу, де повнопривідні автомобілі мають переваги. Більш того, наша машина надзвичайно надійна ».

Одним з цільових досягнень конструкції автомобіля, на якому аргентинський пілот Орландо Терраноу зміг зайняти 6 місце за кермом MINI John Cooper Works Rally на ралі Дакар 2017, є, перш за все оновлена ​​конструкція шасі. Головною відмінністю є більш гнучка підвіска і значно зменшена вага.

Команда MINI і X-raid, які візьмуть участь в ралі Дакар 2018 складатиметься з семи автомобілів. За кермом цих авто будуть найбільш досвідчені водії, а також другі пілоти. Три автомобілі MINI John Cooper Works Buggy будуть пілотувати:

  • Міккі Хірвонен (Фінляндія);
  • Брайс Мензіс (США);
  • Язід Аль-Раджі (Королівство Саудівська Аравія).

Місця водіїв автомобілів MINI John Cooper Works Rally будуть зайняті:

  • Орландо Терранова (Аргентина);
  • Якубом Пріжонскім (Польща);
  • Джоан «Нані» Рома (Іспанія);
  • Борисом Гарафулічем (Чилі).

З таким складом водіїв, організаторів, технічних фахівців і медиків команда X-raid буде прекрасно підготовлена ​​до всіх тягот і позбавлень, які чекають її на трасі 40-ого чемпіонату ралі Дакар. В ювілейному чемпіонаті, який пройде на дорогах Південної Америки вже десятий раз проведе гонщиків з Перу в Аргентину через Болівію. В рамках ралі передбачена їзда по пустелі, полях, на яких розкидані валуни і камені, а також по асфальтованих дорогах. За цими дорогами автомобілі доберуться до позначки в 4000 метрів над рівнем моря в Андах. Заключний етап всього чемпіонату буде проведено в Корду, Аргентині і пройде він 20 січня 2018 року.