MINI John Cooper Works: герой доріг, гоночних треків і фестивалю Cannes Lions 2018.
MINI John Cooper Works справжнє екстремальне авто, яке продовжує підкорювати все більшу кількість людей на різних материках. Причина тому - істинний спортивний характер і справжній гоночний дух. Можна стверджувати, що жага швидкості і нестримна міць буквально зашиті в ДНК цього авто. Причому екстремальність і оригінальність визнають не лише шанувальники бренду, але професіонали в області автомобілістки і гоночної справи.
У поточному році була проведена рекламна кампанія, яка повністю присвячувалася MINI John Cooper Works. Старання творців були високо оцінені, тому не дивно, що на престижному фестивалі реклами Cannes Lions 2018, створений відеоролик в категорії Film Craft отримає по два золотих і срібних «Лева». Таким чином, фільм від MINI «Віра меншини» ("The Faith of a Few") заявив про себе голосно і успішно.
Кампанія, що включала в себе відео, була зроблена вельми емоційно. Представлений публіці відеоряд для MINI John Cooper Works буквально воскресив гоночну славу попередників сучасних мінікуперів і показав тріумфальні заїзди 60-х років минулого століття. Саме тоді світ дізнався про справжню гоночну вдачу нового авто після триразової перемоги в найвідомішому ралі в Монте-Карло. У фільмі відтворено все, від радості юрби з нагоди перемоги до подиву і ефекту несподіванки експертів. Переможні заїзди 1964, 1965 і 1967 років зробили британське авто справжньою легендою. Варто відзначити, що успіх не був би досягнутий, якби не внесок в конструкцію справжньої легенди свого часу Джона Купера, який створював боліди для Формули-1. Його дар переконання допоміг знайти спільну мову з творцем класичного Mini Алек Іссігоніс, в результаті чого була спроектована спортивна версія компактного за розмірами хечбеку. Фільм, який отримав оригінальну назву «Віра меншини» дозволяє зануритися в атмосферу 64 років і побачити, як Mini Cooper S тріумфально закінчує гонку, залишивши позаду явних фаворитів, навіть всупереч експертним прогнозам. Для створення ще більшої правдоподібності, були використані автентичні прикраси, створюючи впізнаваний образ 60-х.
Творці маркетингової компанії ставили собі за мету донести до глядача головну думку «У кожному MINI є легенда». І саме це вразило не тільки глядачів, а й журі фестивалю Cannes Lions 2018. Відеоряд закінчується буквально приголомшливою сценою, в якій поряд з прабатьком з'являється ультрасучасний MINI John Cooper Works, що як не можна краще підкреслює зв'язок між минулим і сьогоденням бренду.
З коментаря Марка Ленгнінга, глави департаменту бренд-менеджменту MINI:
«Емоційний візуальний ряд підкреслює продовження неймовірної історії класичного Mini в сучасних моделях і продуктах John Cooper Works».
Цей фільм-ролик тільки частина великої рекламної кампанії продукту бренду MINI, який був покликаний показати не тільки вміле поєднання гоночних можливостей і ексклюзивності, а й продемонструвати передові технології, які використовувалися і в 60-х і сьогодні. І головне, справжні гоночні авто доступні для кожного і пристосовані для повсякденних поїздок.
Себастьян Макенсен, старший віце-президент MINI, також прокоментував небувалий успіх ролика в Каннах:
«Видатні результати нашої рекламної кампанії тепер увінчалися перемогою на найвищому рівні. Це показує, що «дух переможця» живе не тільки в моделях John Cooper Works, а й в команді, що займається їх просуванням ».
Реалізація рекламної кампанії була проведена спільно і за посильної допомоги фахівців агентства Jung von Matt Spree. А створенням гучного ролика, що отримав нагороди, бренд зобов'язаний компанії Anorak Film. Перейшовши за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=6FKNyhwUBY4 можна подивитися повну версію.
Вже відзначено рекордну кількість продажів в 2017 році і перших 5 місцях 2018 року. Причому це стосується не тільки останньої лінійки, що складається з 4 моделей, а й додаткового обладнання, а також аксесуарів, зібраних в тематичні колекції John Cooper Works. Окремою приємною новиною стала можливість дооснащення MINI для надання більшої спортивності і гоночного стилю - зробити це можна опційно за допомогою пакетної послуги John Cooper Works. Крім того, поза увагою не залишилися і спеціальні гоночні аксесуари JCW.
Вшановуючи і зберігаючи історію, John Cooper Works не стоїть на місці. З моменту першого гоночного тріумфу минуло більше 50 років, але і сьогодні нащадки перших МІНІ перемагають на найпрестижніших змаганнях. Тільки за останній час було здобуто чотири перемоги поспіль на ралі Дакар MINI і John Cooper Works, що стало черговою історичною подією для бренду. Крім того, не можна не сказати про домінування команди MINI John Cooper Works Rally в заїздах на далекі дистанції. Торішня перемога в гонці Baja (Італія) передала естафету і вже в цьому році на чемпіонаті світу з ралі-кросу FIA Cross Country Rally World Cup 2018 відбулася чергова тріумфальна перемога.