ТРАНСМІСІЯ З ПОДВІЙНИМ ЗЧЕПЛЕННЯМ В  MINI - КОРОБКА ПЕРЕДВЧ ПРИСКОРЕНОЇ ДІЇ ПІДВИЩУЄ ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ВОДІННЯ.

ТРАНСМІСІЯ З ПОДВІЙНИМ ЗЧЕПЛЕННЯМ В MINI - КОРОБКА ПЕРЕДВЧ ПРИСКОРЕНОЇ ДІЇ ПІДВИЩУЄ ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ВОДІННЯ.

У нових моделях MINI трехдверному, п'ятидверному і MINI кабріолет встановлена семиступінчаста коробка передач Steptronic з подвійним зчепленням, яка забезпечує прискорення без переривання крутного моменту.

Британський виробник моделей MINI встановлюючи новий тип трансмісії підкреслює спортивний характер своїх автомобілів, в невеликому сегменті. Новий тип трансмісії забезпечує швидке перемикання передач, а також найвищу ступінь комфорту процесу перемикання і максимальну оптимізацію ефективності - це переваги представленої семиступінчастої коробки передач.

Ця коробка доступна для всіх нових моделей MINI і пропонується, як альтернатива шестиступінчатої механічної коробки разом з відібраними типами двигунів. Нова трансмісія з подвійним зчепленням не тільки підвищує задоволення від водіння, але і гарантує неймовірну динаміку перемикання передач. При цьому вона має всі функції, які властиві автоматичній коробці передач.

Управління трансмісією здійснюється за допомогою оновленого електронного важеля перемикання передач. Важіль автоматично повертається у вихідне положення, коли було здійснено перемикання між такими режимами - руху «D», нейтральний «N», а також режимом задньої передачі «R». Щоб включити режим парковки, досить натиснути на кнопку «P». Режим спорт «S» можна включити, коли важіль перемикання знаходиться в положенні «D». Для цього необхідно зрушити важіль вліво. Перемикання режим спорт дозволить відчути спортивний стиль водіння, а також в цьому режимі з'являється можливість перемикати важіль в ручному режимі. Електронне урядування включає в себе адаптивний алгоритм перемикання передач, грунтуючись на даних навігаційної системи. Також система Steptronic оптимізує пуск і зупинку двигуна, рух автомобіля накатом, завдяки якому відбувається зниження споживання палива, також рівень забруднюючих атмосферу викидів.

Принцип роботи, перейнятий з автоспорту, для поліпшення їзди по дорозі.

Принцип конструкції трансмісії була взята в автоспорті. Спортивні автомобілі на гоночному треку проводять високошвидкісні маневри, завдяки тому, що перемикання передач відбувається практично миттєво і при цьому крутний момент не переривається. Використання такої трансмісії в моделях MINI дозволило домогтися точно такого ж ефекту. Керуючи MINI з системою Steptronic, водій може не знімати ногу з педалі газу і при цьому система контролю передач за лічені секунди здійснює перемикання на вищу передачу, що не тягне за собою зниження оборотів двигуна. Такий принцип роботи дозволяє безперервно набирати швидкість.

Досягнення таких показників забезпечується за рахунок специфічної конструкції коробки передач з подвійним зчепленням. У ній об'єднані дві системи передач, поміщених в один корпус. В основі конструкції лежать дві «мокрих» масляних муфти, в одній з яких парні швидкості (2, 4, 6), а в іншій непарні (1, 3, 5, 7) і передача заднього ходу. При русі автомобіля одна з муфт відкрита, а друга закрита. Взаємодія відбувається в той момент, коли відбувається перемикання швидкості вгору або вниз. У цей час одна з муфт відкривається, а друга закривається.

При прискоренні автомобіля, наприклад, на третій швидкості, енергія буде передаватися через муфту і зубчасті передачі коробки, які відповідає саме цій швидкості і працюють на непарних швидкостях. У цей момент система, яка управляє передачами, готує перехід на наступну швидкість. Частина трансмісії, що відповідає за парні швидкості вже готова до перемикання і зубчасті передачі четвертої швидкості, тільки очікують належного сигналу. Для переходу на наступну швидкість необхідно лише роз'єднати зчеплення третьої передачі і з'єднати зчеплення четвертої. Причому цей процес відбувається одночасно без переривання тягового зусилля. І займає значно менше часу, ніж потрібно для натискання на педаль зчеплення при їзді з механічною коробкою передач.

Система управління передачею завжди знає, яка саме передача.

Щоб передача була готова до чергового перемикання, електронна система, що управляє трансмісією, проводить постійний аналіз дорожньої ситуації і намірів водія. В аналіз входить положення акселератора, швидкість обертів двигуна, швидкісний режим руху MINI. Як результат перемикання передач відбуваються максимально швидко, для оперативного реагування на зміни ситуації на дорозі, причому система відстежує навіть раптові зміни. У разі, несподіваної необхідності переривання прискорення, трансмісія виконає всі дії максимум за одну секунду і перейде на більш низьку передачу, замість того, щоб перемикатися на плановану більш високу швидкість.

Завдяки тому, що відкриття і закриття муфт відбувається паралельно, прискорення і уповільнення автомобіля відбувається плавно і, головне, вкрай швидко. На слух сприйняти момент перемикання можна лише, як зміна кількості оборотів двигуна. Також це можна побачити по зміні положення стрілки тахометра. При цьому відчути зміну навантаження при перемиканні передач неможливо, на відміну від роботи механічної коробки передач.

Сім передач для збільшення задоволення від водіння і підвищеного комфорту.

На комфорті їзди та вдосконалені спортивні характеристики вплинуло збільшення кількості передач з 6, як в механічній коробці, до 7. Така кількість передач впливає на більш точне перемикання, що забезпечує зменшення різниці швидкостей обертів двигуна на різних передачах. Характерний для даної системи трансмісії зв'язок з двигуном, забезпечує невеликі скачки обертів, що доставляє неймовірне задоволення від водіння під час прискорення. Причому це відноситься як перемиканнями в режимах «D» і «S» при автоматичному переході, так і при перемиканні в ручному режимі при переході на режим «M». При їзді в режимі «S» триваюче зростання оборотів двигуна призводить до перемикання швидкостей, а також збільшення динаміки переходу на більш високошвидкісні передачі. Існує ймовірність, що при їзді в режимі «S» водій може перейти на ручне управління. В цьому випадку перемикання передач відбувається в послідовному режимі. Для перемикання швидкості, необхідно зрушити кулісу вперед, при цьому важіль рухається вниз і трохи піднімається, фіксуючи вищу передачу.

Щоб задоволення від їзди в автоматичному режимі підвищилось, у вас є можливість зв'язати додаткову систему навігації з керуванням перемикання передач. Після здійснення зв'язку між навігацією і системою управління коробкою, в неї будуть надходити навігаційні дані, які будуть використовуватися для співвідношення дорожньої ситуації зі стратегією перемикання передач.

Так, наприклад, наближення до різкого повороту або перехрестя, запускається процес перемикання на знижувальну передачу. Це дозволяє знизити швидкість за рахунок гальмування двигуном. Режим приводу, включений після зниження передачі, підтримується при проїзді двох поворотів на швидкій швидкості. Такий стан системи робить непотрібним додаткове перемикання і забезпечує кращий варіант використовуваної передачі для набору швидкості під час виходу з повороту.

Як і звичайна конвертерна система, представлена ​​трансмісія має функцію сканування, завдяки якій забезпечується плавне вимикання системи прискорення. Це забезпечує значно більш комфортні умови під час виконання маневрів або при русі, коли необхідно виконувати часті зупинки. При низьких оборотах двигуна плавність руху забезпечується наявністю такого пристрою, як двомасовий маховик, в який вбудований відцентровий маятник. Це пристрій компенсує різкі коливання швидкісного режиму при несподіваному підвищенні крутного моменту. В результаті підвищується вібраційний і акустичний комфорт, коли швидкість руху автомобіля мала.

Оптимізована ефективність функцій запуску або зупинки двигуна і руху накатом.

Крім вищесказаного, в електронній системі управління коробкою передач представлений широкий вибір функцій, які підвищують ефективність використання автомобіля. Так, наприклад, для економії палива при зупинках на світлофорах, система управління трансмісією дозволяє запускати або зупиняти двигуни.

Також ви можете оцінити функцію руху накатом, яка доступна в режимах «MID» і «GREEN». При виборі для руху одного з цих режимів і зняття ноги з педалі газу, відбувається від'єднання трансмісії. В цьому випадку авто починає рухатися за інерцією на холостому ходу, виключаючи ефект гальмування двигуном і при цьому витрати палива мінімальні. Ця функція може використовуватися максимально ефективно в тому випадку, якщо автомобіль оснащений системою навігації або системою допомоги водієві. Наприклад, у випадках, коли за даними навігаційної системи або камери спостереження, встановленої в MINI, виникає необхідність загальмувати при під'їзді до перехрестя або наближенні до іншого транспортного засобу. У цьому випадку функція руху накатом відключається для того, щоб була можливість здійснити гальмування двигуном.